شیر خشک تروویتال خوبه؟

۶ پاسخ

منم تروویتال آق ار میدم خوبه

من ar میدادم برای رفلاکس عالی بود

من تروویتال ای ار میدادم خوبه بالا نمیاورد اما وزن دهی نداره

آره عالیه

آره من ب پسرم میدم عالیه

من تروویتال ای آر میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۵ ماهگی
مامان هانا🐣🩷 مامان هانا🐣🩷 ۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی