خانما به نظرتون مثبته ؟؟۸روز تاخیر دارم

تصویر
۱۳ پاسخ

مبارک باشه گلم

مبارکه عزیزم منم دعا کن از ته دلت مامان شم

مثبته گلم

مثبت مبارکه

مبارک عزیزم قبلشم بی بی زده بودی

بله عزیزم مبارکه

سلام عزیزم شما چندبار تو اقدام تاخیر پریودی داشتی؟ چندروز از موعدت گذشت؟؟


چون من سه چهارماه اقدام هستم، ماه دوم سوم دو روز تاخیر داشنم.
ماه چهارم و پنجم 5 روز تاخیر داشتم.
الانم یکهفته گذشته از موعدم و پریود نشدم نه لکی نه چیزی،
فقط یکروز کامل کمی کمر درد و دل درد خفیف داشتم و دیگه دردام تموم شد.
تست زدم منفی بود 2 سه روز از موعدم گذشته بود.

بله بله مبارکههه😍😍😍

بلهههه

مبارکه

مبارکە عزیزم

بله عزیزم هاله داره

ایشالا خدا بهت نی نی بده🥰

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان🥹🩵 مامان فندق مامان🥹🩵 ۲ ماهگی
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته چهاردهم بارداری
مامان سچان و بچان مامان سچان و بچان هفته شانزدهم بارداری