پستونک براکولیک خوبه؟

۶ پاسخ

خیلیییییی عالیه برا کولیک ، احساس ارامش بهشون میده ، چیز بدی که نیس همه دارن بهشون میدن گناه دارن بچه ها

بهم دکتر گفته بده نمگیره که هرچقدر تلاش میکنم

دکتر بمن گفت به بچه بدم ولی هرکار میکنم نمیگیره

بله خوبه

سلام قشنگا😍
یه گروه داریم توی روبیکا واسه خانومای که بچه دارن یا باردار هستن و یا اقدام هستن ک دور هم باشیم و از تجربه های هم دیگه استفاده کنیم میخای بیای همراهمون باشی؟
آیدی من توی روبیکا😍پیام بدین عضوتون کنم
pv_ba12🌸

نه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی
مامان آیلار مامان آیلار ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان جان مامان جان ۲ ماهگی