چیکار کنم زودتر زایمان کنم خستم🫠☹️

۷ پاسخ

طبیعی هستی

ماماتوگرفتی؟

معاینه تحریکی، البته الان خیلی زوده گناه داره بچه

عجب..شما سه هفته دیگه داری عجله چرا😐😐😐

۳۸هفته تمام برو متخصص معاینه تحریکی کنه دردات شروع بشه

تقریبا ۲ هفته دیگه باید صبر کنی مثلِ من

اووو هنوز خیلی جا داری

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا مامان رستا ۱۱ ماهگی
مامان asali🎀🥺 مامان asali🎀🥺 ۹ ماهگی
مامان علی اقا مامان علی اقا ۹ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۹ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا روزهای ابتدایی تولد