میخام برم سونوی انتی امروز خیلی استرس دارم🥺

۵ پاسخ

استرس نداشته باش با آرامش همه چیز خوب پیش میره 🍒

منم امروز انتی دارم مثل شما
خیلی استرس دارم همه میگن استرس نداشته باش ولی واقعا نمیشه انشالله که با خبر خوش برگردی ازیزم منم واست دعا میکنم

استرس نداشته باش عزیزم بیخیال باش.انشاالله همه چی نی نیت صحیح وسالمه.من خودمم امروز سونو تشکیل قلب دارم😍

استرس ب خودت نده هیچی نیس

چرا استرس داری؟مگه مشکلی چیزی دارین؟

سوال های مرتبط

مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سیزدهم بارداری