فردا میخام برم انتی استرس دارم

۴ پاسخ

استرس نداشته باش بدون خدا هر چی بخواد همون میشه برای خودت و بچه تو شکمت دعا کن انشاالله به خیر میگذره

منم فردا باید برم.توکل بخدا

ان شاالله همه چی بخوبی میگذره

نترس عزیزم توکلت به خدا باشه انشاالله همه چی خوبه
تازه انقدر قشنگه بچه رو کامل میبنی😍😍

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته شانزدهم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان کوچولو🐣 مامان کوچولو🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری