بچه ها فردا میخام برم سونو ntخیلی استرس دارم 🥲

۷ پاسخ

منم فردا وقت دارم🙂ولی استرس ندارم😂😂

برو عزیزممم
وقت منم میرسید😢😢

نترس خدا بزرگه

توکلت به خدا باشه

برو انشالله همه چی عالی پیش میره منم دیروز رفتم ☺️🥰

برید عزیزم درپناه قران باشید هیچ‌مشکلی نیست
اللهم صل الله محمد وال محمد وعجل فرجهم

من امروز باید برم. بسپار به خدا

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری