این پماد برا چی خوبه خانما؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

برای خشکی پوست اگزما

برای جلوگیری از سوزش با ادرار هم خوبه کلا برای همه چی خوبه من لبم خشک بشه میزنم

...........‌

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آرهان(کنجد) مامان آرهان(کنجد) ۲ سالگی
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 ۱ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی