۲ پاسخ

اگرفشارت بالا باشه ختم بارداری با سزارین میدن وگرنه دفع پروتئین ساده وقتی فشارنداشته باشی میشه با سرم فشار زایمان کرد

فقط دفع تنها نیس.. حرکت بچه.. رشد جنین.. فشارت و عوامل دیگه آزمایش خونت بررسی میشه که باهم تصمیم گرفته میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌وششم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان Kazhvan مامان Kazhvan هفته سی‌ونهم بارداری
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی