۴ پاسخ

آره منم اوایل کمردرد داشتم .چسب درد میزدم بهتر میشد

اره عزیزم طبیعیه
ولی دکتر بری بهتره

برو دکتر

آره عزیزم منم تا ۳ماه اول مث تو بودم

سوال های مرتبط