اصلا ی ذره هم نمیشه جگر خورد؟

۸ پاسخ

من چند بار خوردم بخور نوش جونت با دمه بخور بیشتر میچسبع😂😂

چند تا دونه اشکال نداره

در حد هوس بخور

بخور عیب نداره کم

نه نمیشه اگه شدیدا هوس کردی یدونه بخور

کم خوردنش مشکلی نداره اصلا

درحد دوسه تیکه ولی باید خوب پخته شده باشه

در حد یه سیخ کوچولو بخوری چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۸ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا ۴ ماهگی
مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد