برا ابریزش بینی تو بارداری چیکار کنیم؟😐

۶ پاسخ

یه سرم شستشو + سرنگ ده سی سی از داروخونه بگیر روزی سه بار بینی رو شستشو بده ، شربت دیفن هیدرامین ساده هم هر ۸ ساعت یه قاشق غذاخوری بخور. زود خوب میشی.

تو هم بارداریت مثل من پر حاشیه ای🥹😂

انتی هیستامین بخور..من دکترم گف مشکلی نداره

از دستمال کاغذی استفاده کنیم 😂😂😂

تو سرنگ ۵ میل سرم شستشو بریز و در روز چند بار بشون بینیتو کم میشه

تنها راهش دعا کنیم که خوب بشیم🤣

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری