خانومای قمی
انومالی کجا رفتید شما بجز کیمیا؟؟

۱۱ پاسخ

من انتخاب اولو آخرم‌فقط دکترمستقیم هستش🤌

من رفتم‌تسنیم‌هم‌انتی‌هم‌انومالی خیلی راضی هم هستم

من ان تی رفتم اقاجانی تسنیم . قطعی گفت پسره . انومالی هم رفتم گفت پسره
کلا دکتر خیلی خوبیه هر سوالی بپرسی جواب میده . اجازه عکس و فیلم میده .

من بچه قبلی قاسمیان رفتم همه رو ولی آن تی احتمال جنسیت و اشتباه گفت بهم با اینکه همه میگن درست میگه و فلان

من میرم پیش دکتر شعبانی
دکتر خوبیه ، من دوسش دارم

من انتی مستقیم رفتم انومالی هم احتمالا برم اونجا

بقیه الله

من غربالگري اولم يه هفته ديگس
پيش دكتر قاسميان وقت گرفتم
شنيدم دكتر خوبيه

من‌سونوهامو‌پیش دکتر اقاجانی رفتم و خیلی. راضی ام

رفتم تسنیم

من کلا پیش. کتر پارچه باف تو بقیت الله رفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریا ♥️ 🥰 مامان آریا ♥️ 🥰 ۲ ماهگی
مامان فرشته ها 🎀 مامان فرشته ها 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسنا 🩷✨️ مامان حسنا 🩷✨️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری