خانومای مشهدی آنومالی کجا رفتید ؟

۸ پاسخ

مرادی کلینیک اوان

فقط شماعی برو

من اریا بهادری ان تی و هاشمی عطار انومالی میرم

پیش شماعی میخوام برم

من رفتم جا مژده شمس

من از اول بارداری با سونو دکتر بلور ساز رفتم
عالیه

من اولین سونو رو صفورا طاهر تو احمدآباد رفتم ،دومی رو دکتر علی مولایی مطهری رفتم از دو تا راضی بودم اما علی مولایی بیشتر وقت گذاشت برای کوچولوم

چهار سال پیش رفتم نسل امید (یا شاید هم نسل فردا 😅 همونی که نزدیک پاستوره)
اون موقع خوب بود راضی بودم. الان نمی‌دونم چجوری شده.
البته خواهرم که سه سال پیش رفته بود می‌گفت دکترش پاچه گرفته گفته سنت بالای ۳۰ شده چرا بچه میاری؟ 🫤
ولی کارش برای من خوب بود

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها 🎀 مامان فرشته ها 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دل آرا و ملیکا♥️ مامان دل آرا و ملیکا♥️ ۴ ماهگی
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری