۵ پاسخ

من دوماهگی

از بدو تولد، فقط باید محل نشیمن رو کامل تخت کنی
ولی معمولا هیچکی تا یک. ماهگی بیرون نمیره 😁 و بیشتر بغل میگیرن

از وقتی که بچه بتونه بشینه یا تعادل خودشو حفظ کنه
مگه اینکه دراز کشیده بزاریش توش

از چار ماهگی

دوست من از دو ماهگی داره استفاده میکنه

سوال های مرتبط

مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ویانا🎀💜 مامان ویانا🎀💜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری