خانما مسواک انگشتی از چندماهگی استفاده میشه شما تهیه کردین؟

تصویر
۱۳ پاسخ

زیر یکسال کاربرد داره، بعد از هر بار شیردهی با گاز استریل باید لثه رو‌ تمیز کنین تا محیط دهان برای رویش دندان تمیز باشه، دندون هم که درآورد از مسواک انگشتی استفاده میکنی، چون دونه دونه هست دندوناشون، بالای یکسال هم مسواک مناسب سنش میگیری

از پنج یا شش ماه که خودش دوست داره همه چیزو بزاره دهنش هم عادت میکنه به روتین مسواک هم تمیز میمونه لثه هاش

من گرفتم دوستم کف بهداشت میدع رفتم پس دادم

بله گرفتم ، وقتی بجه لثه هاش بخاره هم کارایی داره با اینا میکشی روش با ژل براش میزنی آروم میشه

اووو حالا کو تا مسواک

خیلیییی خوب و واجبه
من دخترم از سه چهارماهگی لثه هاش میخارید شبا اروم نمیشد هرکاری میکردم دیگه یبار اینو گذاشتم فریزر بعد بچم که بیقرار شد درش اوردم رو لثه هاش کشیدم اصن جونش برگشت دیگه اصن وسیله مورد علاقش شد
یه قیمت مناسبشو بگیر بدردت میخوره حتما

نه اصلا به درد نمیخوره

از وقتی مرواریدای کوچولوتون در اومد

وقتی لثه اش سفت میشه میخواد دندون دربیاره کاربرد داره

من گرفتم ولی زمذن دقیقشو نمیدونم

ی سمتش برای وقتی ک لثش میخارع میخاد دندون در بیارع

من نگرفتم😂

من گرفتم ولی نمیدونم 🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۴ ماهگی
مامان روژان💗و پسری💙 مامان روژان💗و پسری💙 ۶ ماهگی
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری