۵ پاسخ

نه خوبه

برا سرما خوردگیش عناب دود کن بکش گوشش هم اگه خدایی نکرده عفونت باشه خشکش می‌کنه هم اینکه اگه درد باشه خوبه براش من نورا سرما خورده بود عناب براش دود میکردم خیلی خوب بود

نه ربطی نداره

نه بده بهش

نه فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان نانا🩷 مامان نانا🩷 ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی و الینا مامان امیرعلی و الینا ۶ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان آرادوآرام مامان آرادوآرام ۱۵ ماهگی
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی