۳ پاسخ

من سر بچه اولم تامعاینم نکردن دردام شروع نشدن دیگه سر بچه دومم معاینه لگنی کردن خودم گفتم

من بارداری اولم اصلا معاینه لگنی نشدم تا وقتی که کیسه آبم پاره شد رفته بودم برا زایمان.معاینه شدم.ولی این بار نمیدونم.شاید معاینه شدم

معاینه لگنی چجوری هستش ببخشید

سوال های مرتبط

مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد