خانما آسپرین که ضرر نداره بخوریم تا هفته 36

۹ پاسخ

برا من دکترم از هفته ۱۳ تجویز کرده گفت تا ۳۶ هفته باید بخوری

اتفاقا آسپرین خوردش خوبه جلوگیری ازفشار میکنه اگه نخوری احتمال کم خونی و.. میشه

منم میخورم از هفته ۱۳
اتفاقا نخوردنش ضرر داره برای کسانی دکتر تجویز کرده
تازه خونرسانی به جنین رو هم خیلی خوب انجام میده

منم روزانه دارم میخورم

نه ضرر نداره،دکتر خودش تجویز میکنه دیگه

بخاطر سن بالای ۳۰ دکترم از ۱۰هفته بهم اسپرین داد

والا من که از همون اولش دارم میخورم چون غلظت خون داشتم و تا اخر بارداری هم باید بخورم

همش میگم نکنه اینهمه بخورم ضرر داشته باشه

اگه خونرسانی ی جفت کم باشه دکتر اسپرین میده . اگه دکتر بهت گفته بخور اشکال نداره بخوری

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حسنی مامان فاطمه حسنی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نلین_آراد مامان نلین_آراد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری