خانما یکی ازمایش منو میبینه لطفااا

۸ پاسخ

ناشتات 74عالی عالی
یه ساعته اتم 84

التهاب یا تب نداشته باشی ب خاطر همون استرس و کم خوابی

همه چیت خوبه فقط سطح لنفوسیت و لوترفیل بالا و پایین ک ب خاطر استرس یا کم خوابی ک باید با دکترت مشورت کنی 🧡در کل همچی نرماله

نرماله

اینم هست...

تصویر

دومی...

تصویر

این....

تصویر

نزاشتی که

سوال های مرتبط

مامان ژاکان مامان ژاکان ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان آیلین🩷 مامان آیلین🩷 ۲ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری