۳ پاسخ

عزیزم شما امپول ریه زدین درد کمرتون کی خوب شد الان من صبح امپول زدم الان چند ساعت هست که درد دارم

منم انشاالله قرار ۲۸ تزریق کنم ولی خیلی میترسم ....البته شکر خدا قند نداشتم فک نکنم بستری کنه ولی خب بازم خیلی میترسم

شما چند هفته تزریق کردین؟ دکتر منم گفتش که باید تو ماه های اینده تزریق کنم.

سوال های مرتبط

مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی