کیا این قرصو میخورن کی میخورین درطول روز؟

تصویر
۱۷ پاسخ

من میخورم بعد ناهار...

بعدناهار

بعد ناهار با همراه ناهار

من همراه نهار میخورم

من ظهرامیخورم

من حتی دوسال قبل بارداری هم میخوردم

منم میخورم هر روز یه دونه

همه میخورن من ۲ هزارشو میخورم

منم میخورم بعد نهار

احتمال زیاد همه مامانای باردار و حتی بعد زایمانم باید استفاده کرد ویتامین دی هزاره که خیلی برا بچه و مادر مفیده و لازمه

روزی یدونه صبحا میخورم

بعد ناهار

ویتامین D3 یا همراه ناهاره با بعد ناهار

سلام بعد نهار

تا ۱۲ هفته بعدش تغییر داد دکترم

من قبل از بارداری روزی یدونه بعداز ناهار

بعد ناهار

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی