خانوما درد پریودی تا چند هفته طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

مال من تو هفتع ۱۰م رفت

منم از اولش تا الان داشتم بیشتر ک سرپا وایمیستم دردش شروع میشه

زنداداشم ماه هشتمه هنوز که هنوزه درد پریودی داره

من هنوز دارم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری