این تب سنج خرابه؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم این تب سنجا خوبن؟

آره باتریش در بیاد باز بزار سرجاش درست میشه

واحد اندازه گیریشو باید تغییر بدی،اون گوشه نگا Fهست اونو عوض کن باید Cبشه

دماش روی فارنهایته باید رو سانتی گراد باشه

یه گروه گپ مادرانه داریم ایتا خواستید به ایدیم پیام‌بده لینک‌گروه بدمت
@a2217a

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۳ ماهگی
مامان آراد🤍😍 مامان آراد🤍😍 ۹ ماهگی
مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری