سلام من ۲۷ هفته بارداری هستم میتونم نوره بزارم؟

۵ پاسخ

اره منم يبار زدم خوبه

نوره نه
از این موبر دپی ها بگیر زرنیخ نداره بهتره

نوره چیه

اره . بهداشته دیگه

دکترم به من گفت کرم موبر و پودر های بهداشتی مشکلی نداره
نوره باید مطمئن باشی که اصل هست
وگرنه پودر بهداشتی دپی بذار

سوال های مرتبط

مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان ثنا پناه مامان مامان ثنا پناه ۸ ماهگی