تاچندماهگی باید عاروق بچه رو بگیریم؟

۲ پاسخ

تا وقتی بشینه.
من هنوزم دارم میگیرم کی گفته تا ۳ ماهگی؟؟!!!

سه ماهگی.بعدش خودشون میزنن

سوال های مرتبط

مامان جـانـا🫀 مامان جـانـا🫀 ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی
مامان پناه خانوم❤️ مامان پناه خانوم❤️ ۱ سالگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی