خانوما قطره آد رو تاچندماهگی بایدبچه بخوره

۴ پاسخ

آره عزیزم البته اگر نوزاد لاغر باشه قبل از ۶ماه دکترها مولتی میدن

نه عزیزم وارد ۶شدی
وقتی میری واکسن بزنی خود بهداشت مولتی و آهن میدن بهش
اگر نداد خودت مولتی ویتوکید با قطره آهن لیپوفیزر قرمز بگیر

سلام تا ۶
چون بعد مولتی که میخوره آد داخلش هست

تا ۶ ماهگی بعدش میشه مولتی ویتامین و آهن

سوال های مرتبط

مامان آیریک کوچولو💙💙💙 مامان آیریک کوچولو💙💙💙 ۸ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۸ ماهگی