من که الان دیگه گاهی میگیرم دیگه خودش میزنه سریع
من که دیگه یک ماه هست نمیگیرم کپ میشه خودش میزنه
من همچنان میگیرم
۶ماه ب بعد دیگ خودشون میزنن
بستگی داره بچه رفلاکسی که دیر عاروق میزنه رو باید حالاحالاها گرفت ولی معده اوکیباشه دیگه بعد چهار ماه خودشون سریع میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.