من هنوز میگیرم
دختر من نزدیکه هفت ماهگی رو تموم کنه، هنوز آروغ میگیرم.
از موقعی ک بشینه یا چهار دست و پا بره ک خودش عاروق. بزنه
تا سه ماهگی یا نهایت چهار
من الان دیگه نمیگیرم خودش میزنه
دکتر گفت تا ۳ماه
یعنی از شروع سه ماهگی خودش یاد میگیره بزنه
به منم بگید😫
بستگی داره بچت کی راه بیفته بچه من هنوز علت نمیزنه هروقت خوب بشینه بقلته چهار دست و پا بره خودش آروغ میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.