تا چند ماهگی بایدآروغ بچه رو بگیربم؟

۷ پاسخ

من خیلی وقتا نمیگیرم خودش میزنه اشکال نداره؟

من تا ۳ ماهگی گرفتم
از ۳ ماهگی به بعد فقط بلندش میکردم خودش اروغ میزته

من ک هنوز میگیرم
تاوقتی یادبگیره بشینه

من تا ی ماه ونیم گرفتم دیگه وقتی بچه رو راست میگیری خودش اروغ میزنه

تاموقعی بتونه بشینه فکرکنم

وقتی بشینه😍

۶....

سوال های مرتبط

مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان جوجو🐣✨ مامان جوجو🐣✨ ۱ سالگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۴ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان محمد طاها🧿🧸 مامان محمد طاها🧿🧸 ۷ ماهگی