من خیلی وقتا نمیگیرم خودش میزنه اشکال نداره؟
من تا ۳ ماهگی گرفتم
از ۳ ماهگی به بعد فقط بلندش میکردم خودش اروغ میزته
من ک هنوز میگیرم
تاوقتی یادبگیره بشینه
من تا ی ماه ونیم گرفتم دیگه وقتی بچه رو راست میگیری خودش اروغ میزنه
تاموقعی بتونه بشینه فکرکنم
وقتی بشینه😍
۶....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.