تا چند ماهگی باید اروق بچه رو گرفت؟

۸ پاسخ

من هنوزهم میگیرم فقط شب ها ک خوابش نپره نمیگیره

هنوز میگیرم😐

من از دوماهگی نمیگیرم

من بعد سه ماه دیگه نگرفتم

دو ماه

من پسرمو هنوز میگیرم فقط وقتی خوابه نمیگیرم

تاوقتی بشینه خودش بزنه

من بعد ۵۰ روزگی یه وری میزاشتم دیکه اروق نمیگرفتم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🧿🧸 مامان محمد طاها🧿🧸 ۷ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۴ ماهگی