۳ پاسخ

والا من سرماخوردم رفتم دکتر عمومی گفت اگر لک دیدی یا تب بالا داشتی یا درد شدید تو واژن برو پیش دکتر خودت حتما

عادیهه داره جا باز میکنه رحم

منم گاهی میشه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 روزهای ابتدایی تولد