۹ پاسخ

سلام خانوما امروز ۱۱هفته و ۲روز هستم بنظرتون امروز برم سونو ان تی یا بمونه شنبه برم که ۱۱هفته و۵ روز میشم ؟

انشالله خیره

سلامت باشین هر دو‌.

انشاالله که خیره

منم یه ساعت دیگه نوبتمه
ان شاالله که برای همه مامانا خوب پیش بره برای ما هم همین طور

همه رو ب راه نگران هدیه خدا نباش

ممونم استرسی ام

الهی که همه چیز برات خوب و عالی پیش بره

آن شالله همه چی به خوبی پیش میره 😍

سوال های مرتبط

مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان گل پسر 💙👶 مامان گل پسر 💙👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی
مامان نی نی❤️🌼🌱 مامان نی نی❤️🌼🌱 هفته سی‌ونهم بارداری