۶ پاسخ

من رفتم ۳میلیون .خیلی تونوبت بودم اما اکو ده دقیقه

من دیروز بودم یکساعت نشستم نوبتم شد با اینکه از قبل نوبت نگرفته بودم. دکتر صبری 2م و صد شد هزینش

من به دکترم هرچی گفتم بنویس ننوشت که برم اکو گفت نیازنیس😑

من ک همراه با انومالی انجام داد طول هم نکشید

از قبل نوبت گرفته بودی؟

چقدر هزینت شد؟؟

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا ۲ سالگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی