۴ پاسخ

چنده؟

مگه چقده

خارجیه خب با دلار حساب میشه و باربری میخوره بهش وگرنه ب پول خودشون گرون نیس

كلا شيرخشك هاي مارك و خوب گرونن

سوال های مرتبط

مامان وروجک من مامان وروجک من ۱۶ ماهگی
مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی