علائم تشنج چیا هست ؟ چطوریه اصلا؟

۱ پاسخ

وای من درگیرشم
بچم روزی چند بار دست و پاهاش باهم میپره میبره بالا
ترسیدمه
هفته دیگه میبرم دکتر نمیدونم چرا اینطوره
تب و اینا هم نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان جوجه قشنگم🐣🐣 مامان جوجه قشنگم🐣🐣 ۱۲ ماهگی
مامان پسرسوم مامان پسرسوم ۷ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی
مامان آنیلا 👶🏻💫🍼 مامان آنیلا 👶🏻💫🍼 ۳ ماهگی