سلام
توت فرنگی تو هفته من ضرری داره؟

۶ پاسخ

ضرر نداره
فقط قبل خوردن بریزش تو آب یک قاشق جوش شیرین با نصف استکان سرکه بریز روش بذار یه ربع بمونه بعد ابکشی کن و بخور

توت فرنگی به علت سم پاشی زیاد نیاز به شست و شوی دقیق داره، حتی بهتره بزاری 5 دقیقه ای تو آب نمک بمونه بعد بخوری

ن اتفاقا برای زیبایی جنین هم خیلی خوبه ♥️🤭

نه توت فرنگی خوبه اما سیب وبه وگلابی واینادرجه بالاتری دارن.

ن بخور نوش جونت

من پرسیدم دکتر گفت فقط خوب بشور

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان محیا👼🏻 مامان محیا👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سه پرنسس😍 مامان سه پرنسس😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان قند عسلم آروکو🩵👼🏻🩵 مامان قند عسلم آروکو🩵👼🏻🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ملودی مامان ملودی هفته سی‌وپنجم بارداری