ساعت ۱۱ میخوام برم سونو برام دعا کنین🥹

۴ پاسخ

انومالی؟ به سلامتی. منم انومالی لیت دارم فردا

خیره انشالله

آن شالله به خوشی میگذره و صحیح و سالمه😍

امیدت بخدا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی