ساعت ۸میرم انومالی امروز برام دعا کنین 🥹🥹😘

۳ پاسخ

بسلامتی گلم . ازمایششو کی دادی عزیزم

بسلامتی عزیزم ، با خبرای خوب برگردی
میگم چند هفته اته دقیقا آخه منم میخوام برم ولی نمیدونم کی برم

وای انومالی خیلی سونوی باحال و خوبیه دونه دونه اعضای بدن نینیتو میبینی و لذت میبری ❤️ انشاالله که بسلامتی عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان ماهان 💙🩵 مامان ماهان 💙🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری