یک ساعت دیگه سونو آنومالی دارم میشه برام دعا کنین 🥺🤲🏻

۹ پاسخ

انشالا ک خیره سالم و سلامت 🙏❤️😍

عزیزم انشالله خودت و نی نی گلت صحیح و سلامتین و خوشحال میای🌺

انشالله بسلامتی عزیزم

منم تو نوبت آنومالی هستم استرس دارم 😬😬🫠🫠

انشالله خیره

انشالله که همه چیز عالی باشه عزیزم

نگران نباش بسپاربه خدا

ان شاءالله همه چی عالیه

ایشالله بخیر میگذره 😌😌😌😌

سوال های مرتبط

مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان داداشِ رزانا مامان داداشِ رزانا هفته بیست‌وهشتم بارداری