یک ساعت دیگ انومالی دارم...برام دعا کنین سالم باشه 🙏🙏🙏

۸ پاسخ

خدا دلتو شاد کنه الهی دلم مارو شاد کنه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

انشاالله که همه چی خوبه

بد به دلت راه نده بچت عین ماهه

انشالله که سالمه گلم ❤️

انشاالله که عالی همه چی

ایشالله

ان شالله همه چی عالیه

سوال های مرتبط

مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی