۱۲ پاسخ

شکمی رفتم

۶هفته و ۲ روز

۶ هفته و ۶ روز

من امروز اومدم سونو هشت هفتم کامله انشالله سالم باشه

با حساب پریودی 8 هفته رفتم که 7‌هفته بودم

۶هفته و ۴روز

طبق پریود ۹هفته و ۳روز

۶ هفته ۴روزبودم رفتم

8هفته2روز

۸ هفته

من سر بچه اولم ۶هفته و ۴روز، ولی دومی ۶هفته و ۴روز رفتم فقط ساک بارداری بود ی هفته بعد رفتم هم بچه بود هم قلبش

7 هفته و دوسه روز

سوال های مرتبط

مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
تنها تنها قصد بارداری
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وسوم بارداری