۳ پاسخ

سیرابی خوبه، ولی چون میگن ویتامین A داره زیادروی نکنید تو دوران بارداری

نه اتفاقا میگن واسه اونایی ک ویار دارن خیلی خوبه

بخور عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد