۷ پاسخ

وای اره منم خیلی ضعف میکنم همش گشنمه وقتی هم غذا میخورم حالت تهوع میگیرم😵‍💫

وای اره منم اشتهام خیلییی زیاد شده

دارم چاق میشم ازبس میخورم

راهی دارید خانوما برا منی که از اینورضعف میکنم ازاینورم دو قلمه بخورم حالم بد میشه انگار نفخ میکنم وای خدای😭

هنوز ازمایش ندادم فقط تست دادم میگم نکنه پوچ باشه

بله
من سه نصف شب از گشنگی بیدار می شدم دوباره شش صبح

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد