خانماشیرخشک بیومیل کسی استفاده کرده؟خوبه واسه وزن دهی؟

۲ پاسخ

من بیومیل پلاس بچه قبلیم دادم عالی بود یکی از فامیلامون هم ب بچش میده الان 8 ماهشه ماشالله انقد چاق تپول شده ک نگو

من به دخترم میدادم خوب بود وزن دهیش،به پسرمم میخوام بدم

سوال های مرتبط