۵ پاسخ

اصن هر ماه همون موعد قبل دل درد پریود میاد سراغم

عزيزم به دكترت حتما بگو
من بارداري اولم هفته٢٠درد پريودي داشتم دكترم گفت٣ماه اول دردپريودي طبيعي اما٣ماه دوم اصلا طبيعي نيست بايد استراحت كنيد خوب نشديد بيايد بيمارستان

شیاف بزار استراحت کن درد پریودی طبیعی نیس
منم دارم البته
دکترم گف هر دردی بجز درد پریودی طبیعیه

من چن روزه دارم😢😖

من دارم🥺

سوال های مرتبط

مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری