پاهام خیلی ضعف میکنن🥴🥴

۷ پاسخ

شو هر باالتماس😔 دخترا😅

من ساق پام خیلی درد میکنع چند روزه

من هر شب یکی باید ماساژبده روغن بزنه تا خوابم ببره

من آب زیاد میخورم شبا میگیرم زیر آب یخ بهتر میشن اینا عادی تو بارداری باید تحمل کرد

منم از همون هفته های شما گاهی اون بی حسی و ضعف پریودی رو میگیرن پاهام

دقیقا

منم از من سوزش دارن

سوال های مرتبط

مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی