بچه ها کی ماه آخر سرگیجه گرفته ؟

۲ پاسخ

من هم تهوع میگیرم هم سرگیجه اصلا یه وضعی ازمایشامم خوبه فقط کمبود هموگلوبین دارم ک دکتر گفت زایمان کنی درست میشه دارو نیاز نداره

طبیعی این حال منم اینجوریم.

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙👶🏻 مامان مهدیار💙👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد