۷ پاسخ

منم همین حسو دارم 🤩🌸💖

تا زایمان من فقط 3روز مونده 🥰

واقعا حس عجیبیه 🤦🏻‍♀️🥲

اره دقیقا مثل خودتم ولی برا من ۱۳روز دیگس یه طوری عجیب عجیب غریبه

منم خیلی ذوق دارم انشالله همه مامانا بچشونو سالم بغل بگیرن

منم همینجورم و بچه دوممه بیشتر استرس مسئولیتارو دارم

اره من 20 روز دیگه دکترم تاریخ زایمان داد برم بستری بشم
واقعا دوس دارم زودتر بگذره خیلی اذیتم

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها🥹😍 مامان فرشته ها🥹😍 هفته سی‌ام بارداری