۶ پاسخ

هر دو

عزیزم غربالگری اول سندرم داون رو چک میکنن
غربالگری دوم کلیه و کبد و روده و دست و پای بچه اعضای صورت.....چک میشه

هر دو مهمه انتی ریسک سندروم ها رو برسی میکنه انومالی همه اندام های جنین رو برسی میکنه از هیچکدوم نگذر

دوم انومالیه ک مهمه
ولی ازمایش ‌شانزده هفتگی ک هس
اون خیلی بد میاد
ولی میبیتی هیجی نبوده

فرقی نمیکنه جفتشم مهمه و باید سر وقتش انجام بشه

هر دو رو عزیزم هر کدوم ی مواردی رو برسی میکنن

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌وپنجم بارداری